קורס סטיילינג – מה צריך בשביל להיות סטיילינג ברמה גבוהה

קורס סטיילינג – מה צריך בשביל להיות סטיילינג ברמה גבוהה

אחד התחומים הכי מתפתחים בעולם של מקצועות היופי בכלל ובתחום האופנה בפרט, הוא סטיילינג. אנחנו רואים יותר ויותר אנשי מקצוע בתחום ויתרה מזו, אנחנו רואים כיצד סטייליסטים וסטייליסטיות הופכים להיות גיבורי תרבות, זוכים לחשיפה ניכרת בתקשורת, ולא פעם הם הופכים להיות הפנים של האופנה, הפנים של טרנדים שונים ומגוונים.

על מנת להבין מה צריך בשביל להיות סטייליסט ברמה גבוהה, הרי חשוב להבין מה זה, מה המשמעות של תחום זה. הבסיס להבנה צריך להיות, שסטייליסט איננו מעצב אופנה. הוא לא מתכנן איך הבגד ייראה, הוא לא לוקח בגדים והופך אותם לבגד. סטייליסט הוא מי שדואג שהלקוח או הלקוחה שלו, ידעו באילו בגדים ואמצעי אופנה להשתמש. איזה אמצעים יכולים לעזור להם בשביל להיראות טוב, באופן שמתאים למבנה הגוף שלהם, מתאים לסוג ההופעה שהם רוצים להציג, לגיל ולמעמד שלהם.

קורס סטיילינג מכשיר סטייליסטים וסטייליסטיות ברמה הגבוהה ביותר, זאת כמובן בהנחה שהקורס הוא איכותי והמרצים הם טובים. הקורס כולל תוכנית לימודים מלאה שמספקת את כל המידע והכלים הנדרשים בשביל לעסוק בתחום, וזה לא משנה אם הסטודנטים או הסטודנטיות מכוונים לעסוק עם קהל יעד כזה או אחר, אם הם מתכוונים לעבוד עם אנשי עסקים, אמנים או כל אדם אחר שיפנה אליהם, בכל תחום ובכל מעמד.

אך קורס סטיילינג טוב ככל שיהיה, איננו מספיק בשביל להפוך אנשי מקצוע לטובים ביותר בתחומם. לשם כך, עליהם להיעזר בעוד שורה ארוכה של כלים שקיימים בתחום, עליהם לבצע עוד שורה ארוכה של פעולות לתת דגש לפרטים כאלה ואחרים במשך הזמן. הקורס מספק את הכלים הבסיסיים, עוזר להבין את המקצוע, להיכנס אליו, אך מכאן והלאה, זה תלוי בסטודנטים ובסטודנטיות ועד כמה הם מוכנים להשקיע בשביל להשתפר, להתמקצע ולספק ללקוחות שלהם את כל מה שהם צריכים ומחפשים.

מה צריך בשביל להיות סטייליסט ברמה גבוהה

ראשית, צריך להיות כל הזמן מעודכנים, בין אם זה במה שקורה בארץ ובין אם זה במה שקורה בחו"ל, בין אם זה באופנות או טרנדים, בכל דבר. חשוב להיות מעודכנים באופן מלא ורחב.

שנית, חשוב להכיר שווקים שונים. לא להסתפק רק בשוק אחד, אלא להיות מסוגל לספק שירות לקהלים שונים. למשל, אם פונה לקוח מהמגזר החרדי או הערבי, לדעת איך להציע לו שירותים, כנ"ל לגבי צעירים מול מבוגרים, או כל סוג קהל אחר.

שלישית, חשוב להכיר את כל דרכי התקשורת והפרסום. בשביל להגיע לכמה שיותר לקוחות, חייבים ללמוד את עולם האינטרנט ולדעת כיצד להתמודד איתו, כיצד לשווק ולפרסם, איך לפנות לקהל ועוד.

ארבע, מן הסתם, יש כל הזמן צורך להתחדש, ברעיונות, בפריטים, קשרים עסקיים, וכל דבר אחר שקשור כך או אחרת לתחום.

סגירת תפריט