You are currently viewing איך משפרים המרות? 4 טיפים פשוטים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם לעשות את זה

איך משפרים המרות? 4 טיפים פשוטים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם לעשות את זה

חיפוש קונים מקוונים יכול להיות דבר מסובך. למרות שהאתר שלכם עשוי להיראות מקצועי וכולל תגי הוכחה חברתיים ואמינים, אתם יכולים להשקיף על אלמנטים עיצוביים פחות ברורים שיכולים להשפיע על המרות. אבל אל תדאגו; אינכם צריכים להיות מעצבי אתרים בעצמכם כדי להבין וליישם את ארבעת התיקונים הפשוטים האלה.

 

חברת אידיאולוגיקה קידום אתרים בצפון ריכזה עבורכם את המידע:

 

  1. בחרו את הצבעים הנכונים.

כשאתם בוחרים צבעים לאתר שלכם, אתם לא צריכים לבחור רק במה שמועדף עליכם. במקום זאת, עליכם לקחת בחשבון את הרגשות שכל צבע יעביר ואם הרגש הזה תואם את המותג שלכם. מקובל להאמין כי צבעים מסוימים משפיעים על אופן תחושתנו לגבי עסק, כולל אם אנו מחליטים לבצע רכישה.

 

הצבע הכחול, למשל, נחשב כמעורר רגשות של אמון, חוזק ואמינות, וזו הסיבה שחברות כמו דל, פורד ואמריקן אקספרס משתמשים בו. מצד שני, חברות כמו לגו, נינטנדו ויוטיוב בחרו באדום מכיוון שהוא נוטה לעורר התרגשות ותחושת נעורים.

 

אז חשבו מה הצבעים של האתר שלכם מעבירים לקהל שלכם. האם אתם מוכרים מוצרי אורח חיים בריאים? אז חשבו על בחירה בצבע ירוק כדי לעורר שלווה וצמיחה. בנוסף, זכרו כי שימוש בצבעים מנוגדים עוזר לאלמנטים החשובים ביותר, כמו כפתורי קריאה לפעולה, להתבלט.

 

  1. שקלו טיפוגרפיה.

בדיוק כמו שצבעים מעוררים רגשות ספציפיים אצל אנשים, כך גם גופנים, כך שעליכם לבחור טיפוגרפיה לאתר שלכם שמייצגת את המותג שלכם במדויק. לדוגמה, אם העסק שלכם יוצר רהיטים בעבודת יד, תוכלו לשקול לבחור גופן שיגיד לקהל שלכם שאמינות ונוחות חשובים לכם ביותר.

 

בנוסף, יצירת ריווח מספיק בין שורות טקסט תאפשר למשתמשים לקרוא את התוכן שלכם. גובה קו הקסם (המרחב מעל שורות טקסט) הוא 150 אחוז מגודל הגופן שבו אתם משתמשים.

 

  1. השתמשו במרחב שלילי.

מרחב שלילי (או מרחב לבן) מתייחס למרחב בין כל האלמנטים השונים באתר שלכם, כמו זה שבין כותרת לתוכן. הרבה מרחב שלילי באתר האינטרנט שלכם הוא למעשה דבר טוב, ומאפשר לכם להתמקד באלמנטים החשובים ביותר – כמו תמונה ראשית המושכת את העין וקוראת לפעולה – ובאיכות הקריאה הכללית באתר.

 

  1. בחרו בדפוס F כלשהו.

דפוס ה-F מתייחס לאופן שבו העיניים שלנו זזות כאשר אנו קוראים תוכן ברשת. אנשים בדרך כלל סורקים מימין לשמאל בחלקו העליון של המסך, ואז העיניים הזזות שלהם סורקות הלאה לאורך הדף, וסורקות שוב לימין, אך פחות ממה שעשו בראש המסך. אז אזור הדף שמעט פחות נראה הוא הפינה השמאלית התחתונה. תנועת עיניים זו בסופו של דבר דומה לצורת "F" או "E". בעת הטמעת דפוס ה-F שלכם, הכניסו את האלמנטים החשובים ביותר שלכם פלוס קריאה לפעולה באזורים שהם ייראו בצורה הכי טובה. לדוגמה, אם אתם מציבים את הקריאה לפעולה בפינה הימנית העליונה של דף האתר שלכם, היא תבלוט בפני המבקרים שלכם וכך תוכלו לקבל יותר קליקים.

 

כשאתם מעצבים את אתר החברה שלכם, אתם לא יכולים רק לחשוב על מה שהעסק שלכם רוצה או צריך. במקום זאת, אתם צריכים לחשוב מה הכי טוב עבור המבקרים שלכם. השתמשו בעצות העיצוב הפשוטות האלה כדי לשפר את האופן שבו משתמשים צורכים את המידע הנחוץ להם ביותר, והגידול בהמרות בטוח יבוא.